דוכן רולאפ ושלטי מיתוג

בשנים האחרונות תעשיית הכנסים הולכת ופורחת. חברות ועסקים רבים הבינו את הטעם הרב ביצירת כנסים או הצטרפות לכנסים קיימים ככלי לשיווק העסק, איתור משקיעים ולקוחות, יצירת שיתופי פעולה נוכחיים ועתידיים וחיבור הקהל למותג.

שנייה לפני שאתם מלטשים את נאום המעלית שלכם ומשייפים את מיומנויות השכנוע, כדאי להסב את תשומת הלב ממכם אל הגורם המהותי יותר בכנס, הקהל. קהל הכנסים הוא באופן טבעי דינמי. הוא נמצא בתנועה מתמדת ועל כן התחרות על תשומת ליבו היא קשה במיוחד. כדי למשוך אותו דווקא אליכם וליצור את הרושם הראשוני המרשים ביותר, כדאי להשקיע דווקא בדברים הבסיסיים ביותר.

צוות בצלאל נחלץ לעזרתכם. ריכזנו עבורכם ארבע נקודות חשובות שאם תפעלו בהתאם אליהן, סביר מאד להניח שתנחלו הצלחה מסחררת בכנס הקרוב.

הראו לכולם שאתם שם
קבעתם להשתתף בכנס? תנו לעולם לדעת. הכריזו על כך ברשתות החברתיות, באתר החברה ובכל ערוץ שעשוי להיות רלוונטי. ניתן להכניס את לוגו הכנס לחתימת המייל שלכם או לעמוד הבית באתר. כדאי להכין קאבר שיווקי ומזמין לעמוד הפייסבוק וכי"ב. אם תפעלו כך, אתם תפתחו צוהר רחב לחשיפה ובניית קשר עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים. אנשים מאד אוהבים להשתתף בכנסים ורבים מחפשים כנסים מקצועיים להשתלם בהם. על ידי יצירת חשיפה לכנס אתם תורמים גם לכם, גם למי שהפיק את הכנס וגם למשתתפים עצמם, שרבים מהם כלל לא היו נחשפים לכנס לולא אתם הייתם חושפים אותו.

להתמקח גם על הלוקיישן
מצאתם את הכנס האופטימלי להציג בו את מרכולתכם? יש כמה דברים שחשוב לשים אליהם. מלבד המשא ומתן שאולי תנהלו בדבר עלות ההשתתפות בכנס, זכרו לבדוק את המיקום שאתם מקבלים ושקלו להשקיע את מאמציכם בקבלת מקום טוב ככל האפשר. אתם רוצים מיקום בולט, קרוב לכניסה או לנקודות אסטרטגיות אחרות בחלל. אופציה טובה אחרת היא לוקיישן פינתי שרואים מכמה זוויות במתחם. הנטייה הישראלית היא למקד את הפוקוס בצמצום עלויות כאשר במקרה שלנו שווה אולי לחשוב דווקא הפוך: להשקיע יותר כדי לנסות ולמצות את ההזדמנות הזאת עד תומה. אם כבר כנס, אז שיראו אתכם.

דוכן שרואים למרחקים
הדוכן שלכם, כאמור, צריך למשוך מבטים. עליו להיות מפתה ומעניין כבר מרחוק. כאשר מדובר באירוע המתאפיין בתפזורת של דוכנים רבים, עליכם לחשוב על פריטים ואביזרים שיגרמו לדוכן לבלוט במיוחד אל מול הדוכנים האחרים. מתקני תצוגה הם הכלי הראשון והמתבקש בשבילכם. ראשית, אתם רוצים שיהיה לכם דלפק תצוגה ממותג. זה רלוונטי במידה והפקת הכנס לא מספקת עמדה פיזית אלא רק משכירה לכם את החלל. במידה וסיפקו לכם כחלק מהעסקה דלפק או דוכן לשימושכם, דעו שיש לרשותכם שפע של אמצעים שתוכלו לנקוט בהם כדי לבלוט בשטח. הוסיפו לדוכן שלכם שרשרת דגלים עם שם ולוגו העסק שלכם, הצמידו פוסטרים לחזית הדוכן, הציבו רולאפ מאחורי העמדה וציידו אותה באביזר מיוחד כמו דגל טיפה שהוא דגל שמושך את העין בזכות צורתו המעניינת והלא קונבנציונאלית. דגל סיני גם הוא מוצר שבולט למרחקים ויכול לעשות את העבודה במקרה הזה.

כולם אוהבים מתנות
מקובל לחלק בכנסים מתנות ממותגות והאפשרויות שטמונות כאן הן רבות. מוצרי קד"מ ימשכו מבקרים לדוכן שלכם וישלחו אותם הביתה עם כלי פרסומי יעיל שימשיך לחשוף אתכם אל מול כל מי שייקרה בדרכם של משתתפי הכנס. כובעים ממותגים הם אופציה שתמיד מתאימה בארצנו בעלת השמש הקופחת. מגנט מושקע, הדפסה על בד כמו כיסוי ממותג לרכב או דגל חוף, יומן, מה שלא יהיה – העיקרון שצריך להנחות אתכם הוא הערך. זאת צריכה להיות מתנה בעלת ערך ממשי ולא דבר מה שייזרק בבגאז' של הרכב ומשם לפח. הצעה אחרת היא להשאיר את נושא המתנות לסוף תהליך ההפקה שלכם. זה יהיה למעשה הדבר האחרון שתשקיעו בו כסף וההמתנה תאפשר לכם לפעול בהתאם למגבלות התקציב המדויקות ביותר. אם לא נשאר הרבה תקציב, תוכלו להזמין מדבקות פרסום ממותגות שאותן תוכלו להדביק על כל מי או מה שתבחרו.