מוצרי קד"מ

שימוש במוצרי קד"מ מהווה אפיק נוסף לקידום ופרסום החברה או העסק. לעומת אמצעי פרסום אגרסיביים וישירים יותר, זוהי דרך מרומזת ומעודנת יחסית לעשות זאת – אתם מעניקים מתנה קטנה וממותגת ללקוח, לעובד או למשקיע פוטנציאלי, ועל הדרך רותמים אותה לצורך מאמצי קידום העסק וקידום המכירות שלו.

מוצרי קד"מ יכולים להגיע בצורת אינספור מוצרים שונים, וניתן לחלק אותם באירועים כגון אירועי השקה וכנסים עסקיים, לקראת החגים או בשגרה השוטפת.

כיצד יתרמו מוצרי קידום מכירות לקידום העסק שלכם?
שימוש במוצרי קד"מ מהווה אפיק נוסף לקידום ופרסום החברה או העסק. לעומת אמצעי פרסום אגרסיביים וישירים יותר, זוהי דרך מרומזת ומעודנת יחסית לעשות זאת – אתם מעניקים מתנה קטנה וממותגת ללקוח, לעובד או למשקיע פוטנציאלי, ועל הדרך רותמים אותה לצורך מאמצי קידום העסק וקידום המכירות שלו. מוצרי קד"מ יכולים להגיע בצורת אינספור מוצרים שונים, וניתן לחלק אותם באירועים כגון אירועי השקה וכנסים עסקיים, לקראת החגים או בשגרה השוטפת.

 

פרסומת מהלכת לעסק
המאפיין היפה ביותר של מוצרי קידום מכירות בהקשר של פרסום העסק, הוא שאתם משלחים אותם לדרכם, והם ממשיכים לעשות את העבודה שלהם בעצמם. נניח והשתמשתם בשירות הדפסה על חולצות והענקתם מתנה לעובד או ללקוח בצורת חולצה ממותגת עם לוגו העסק. מה שקורה כעת, זה שהם יכולים להשתמש בחולצה הזאת לצורכיהם, והרווח שלכם הוא כפול:

  • הם עצמם ממשיכים להיחשף למותג ללא הרף, וכך הוא מוטמע עוד ועוד בתודעה שלהם כמעין תזכורת מתמדת. בפעם הבאה שהם ירצו לרכוש מוצר רלוונטי לעסק שלכם, הסיכוי שזה אכן יקרה דרככם גדול הרבה יותר.
  • כאשר הם מסתובבים עם החולצה, כל מי שנחשף אליהם – נחשף גם אליכם, ואתם זוכים לפרסום וחשיפה ללא עלות.
    לעומת אמצעי ושלטי פרסום מסורתיים, כגון פוסטרים, שלטי קנבס ושלטי חוצות, מוצרי קד"מ עושים את מלאכת הפרסום בצורה עקיפה יותר – במסווה של מתנה או מוצר בעל שימוש יום-יומי מסוים.

 

לחלק באירועים או בשגרה
יש מספר רב של מצבים בהם ניתן להעניק מוצרי קד"מ, וכדאי לתת על כך את הדעת מבעוד מועד. הנה מספר דוגמאות למצבים בהם תוכלו לחלק אותם:

  • אירועים, הרצאות וכנסים עסקיים – בכל אירוע שאתם עורכים במטרה לקדם את העסק, כמו לדוגמא אירוע השקה, תוכלו להעניק על הדרך גם מוצר קד"מ או שניים, כמו כובעים ממותגים, סיכות דש לבגד או חולצות ממותגות.
  • מתנה לחגים – חג מתקרב? בהחלט אפשר וכדאי להעניק מתנה לעובדים בשביל לשמור על מוראל גבוה ולהביע הערכה והכרת תודה. אפשר לנצל את ההזדמנות בשביל למתג את המתנה לצורך קידום העסק.
  • מתנה בשגרה – לא צריך סיבה מיוחדת בשביל להשתמש במוצרי קד"מ, ואפשר לחלק אותם גם בשגרה. אפשר למשל לתת אותם כמתנה קטנה שמקבלים בכל קנייה או בקנייה החל מגובה מסוים.
  • קולגות ומשקיעים – אפשר להעניק מוצרי קד"מ, כמו למשל דגלונים לשולחן, גם לקולגות, בלי עסקים אחרים ומשקיעים פוטנציאליים שמגיעים אליכם לעסק.
  • מתקני תצוגה – במידה ואתם מקימים דוכן דיילת או דלפק תצוגה ביריד, בכנס או בקניון, בהחלט תוכלו לחלק את המוצרים לכל העוברים ושבים.
    עלות מול תועלת
    עסקים וחברות מסוגים וגדלים שונים עושים שימוש במוצרים אלו, ויש לכך סיבה טובה. מוצרי קד"מ הם מוצרים שניתן לרכוש ולהדפיס בעלות נמוכה יחסית ובכמויות סיטונאיות גדולות ללא כל בעיה, כך שהחשיפה שתקבלו יכולה להיות משמעותית במיוחד. בד בבד עם העלות הנמוכה, התועלת שתוכלו להפיק משימוש באותם מוצרים היא גדולה ולרוב בהחלט משתלמת.

 

לשמור על שביעות רצון
יתרון חשוב נוסף עבורכם שטמון באותם מוצרים, הוא שמירה על שביעות רצון הלקוחות והעובדים. לקוחות אוהבים לקבל מתנות, ובפרט אם יש להן שימוש פרקטי מסוים. מעבר להגברת המודעות והגדלת החשיפה לעסק שלכם, תוכלו באופן זה לשמר לקוחות ולשפר את התדמית שלכם בעיניהם. באותה מידה, עובדים שזוכים לקבל מתנה הם עובדים טובים, נאמנים ופרודוקטיביים יותר, וזוהי בהחלט נקודה חשובה. מתנות ממותגות באופן ספציפי עוזרות גם לשפר ולחזק את גאוות היחידה שלהם ומגדילים את תחושת השייכות שלהם לעסק. אין ספק ששימוש במוצרי קידום מכירות יעזור לכם במספר מישורים – גם בקידום העסק במובנים שונים וגם בשמירה על עובדים מרוצים.