שילוט לאירועים

מתכננים אירוע גדול? הרשימה הזו תעשה לכם סדר בכל מה שקשור לקטגוריית השילוט

תכנון והפקה של תערוכה, אירוע חברה או פסטיבל דורשים ראייה רחבה והתייחסות גם לפרטים הקטנים ביותר.
בתוך ים המשימות שלפניכם הדאגה לשילוט היא ודאי הקטנה ביותר, אבל דווקא שילוט לאירוע הוא זה שיכול להשפיע על החוויה של המשתתפים – לטוב או לרע. חוץ מזה שלשילוט נכון יש תפקיד משמעותי במיתוג ובשיווק האירוע, וזו הרי המטרה שלו – לא כך?!

 

על אילו סוגי שלטים ממש לא כדאי לכם לוותר?
צרכי השילוט משתנים בהתאם לסוג האירוע, אך כדי להקל עליכם – ריכזנו למענכם את ששת סוגי השלטים שהכרחיים לכל אירוע:

 

1. כרזות ושלטי פרסום
שלטי פרסום צריכים להיות הלחם והחמאה באסטרטגיה של כל אירוע. בין האפשרויות הרבות תוכלו לבחור בין שמשוניות, שלטי חוצות, כרזות פרסומיות ומוצרי פרסום נוספים שיכולים להיות מנוצלים לטובת שיווק האירוע ושיפור חוויית המשתתפים בו.

 

חלק מתוכנית האירוע שלכם כוללת הופעה, הרצאה או קונצרט? תוכלו להציב שלטי קאפה, באנרים או רולאפים משני צידי הבמה כדי ליידע את האורחים במי הם צופים. שלטים מהסוג הזה גם מהווים תוספת מרשימה למופעי פירוטכניקה ולמיצגים אלקטרונים גדולים.

 

2. מתקני תצוגה לאירועים ולתערוכות
אם אתם מציגים בתערוכה או באירוע, הקמת דוכן מותאם אישית צריך להיות בראש סדר העדיפויות שלכם. אתם צריכים עיצוב בלתי נשכח וגרפיקה מדהימה ש"תשתיק" את הרעש החזותי של הולכי הרגל החולפים, מציגי התערוכה המתחרים והתאורה הבוהקת.

 

בין אם אתם מתכוונים לפרסם את החברה שלכם, או פשוט לספק מידע בקיוסק – מתקני תצוגה הם הדרך האידיאלית עבור הצרכנים לגלות אתכם. תכננתם רק מופע מבדר? הלקוחות צריכים גם מזון ומשקאות! למה שלא תעמידו דוכן נוסף ותעשו רווח נוסף מהצעה של משקאות וחטיפים? אל תשכחו לתלות למעלה שרשראות דגלים שיבליטו את המקום ואת השירותים שניתנים בו.

 

3. מולטי קיוב (גב במה)
אוקיי, אולי האירוע שלכם לא מלא כוכבים שהגיעו ישירות מהשטיח האדום, או כוכבי רוק מיליונרים, אבל המשתתפים עדיין צריכים ורוצים להצטלם, אז למה שלא תיצרו עבורם גב במה (מולטי קיוב) במיוחד לצורך זה שגם יסייע לכם במיתוג ובקידום מכירות?

 

גב הבמה ממש לא חייב להיות עם רקע לבן! לוגו משוכפל יכול להיות פתרון מעולה עבור כל המעורבים – המשתתפים מצטלמים על רקע מגניב שיזכיר להם את החוויה המהנה גם בעוד שנים ואתם מקבלים חשיפה ברשתות החברתיות.

 

4. מדבקות פרסום
מדבקות פרסום מטרתן פרסום במיקום בלתי צפוי, תהיה השפעה גדולה יותר מאשר פרסום במרחב המסורתי. אתם כמובן יכולים להשתמש במדבקות רצפה ו/או במדבקות קיר כדי להכווין את המשתתפים, אבל אנחנו ממליצים לכם להשתמש בהם גם לצורך זיהוי אזורי נישה או מידור ממותג של האזור שהוקצה לחברה או לפעילות מסוימת.

 

5. שלטי כניסה
לרובנו יש נטייה להתייחס לחלק מהשלטים כדבר מובן מאליו. אם אתם רוצים לעשות רושם ראשוני נהדר וגם להקל על מציאת מיקום האירוע שלכם – הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות שלט שמשונית גדול ומודגש בתוספת שרשראות דגלים ארוכות וצבעוניות.

 

6. שלטי הכוונה
לא הייתם רוצים שהאורחים שלכם ילכו לאיבוד, נכון?
שלטי הכוונה יכולים לשפר משמעותית את הניווט אל האירוע שלכם ובתוכו. בואו נודה: מדבקות הכוונה על הרצפה עלולות להיות מבלבלות עבור המשתתפים, בעיקר כאשר מדובר בשטח גדול. לכן מומלץ להציב גם כמה שלטי הכוונה על גבי קאפות או חמורי פרסום לאורך המעברים, כך שהמשתתפים יוכלו להסתובב בחופשיות כשהם יודעים איפה הם נמצאים ולאן הם צריכים ללכת.

 

מתלבטים? צריכים עזרה? רוצים להזמין את השילוט לאירוע שלכם? צרו איתנו קשר ואנחנו נדאג לכל השאר…