מוצרי קד"מ

מיתוג העסק מתרחש במידה רבה לא רק דרך שלטי חוצות, שיווק דיגיטלי, עלונים ופרסומות ברדיו, אלא גם ממש בתוכו ובשטח הסמוך אליו. אם לקוחות באים אליכם לעסק לכל מטרה שהיא, חשוב במיוחד להקפיד על הנראות, עיצוב הפנים והמיתוג של החלל. כך תוכלו לבנות זהות עסקית, להטמיע את הערכים, השפה והמסרים של המותג שלכם ולחזק את המודעות ותחושת השייכות אליו. מיתוג העסק עוזר בנוסף גם להפיק יותר מצוות העובדים, שיכולים להרגיש כיחידה אחת שפועלת במטרה להשיג מטרות גדולות ומשותפות. להלן 5 כלים ואמצעים יעילים מאוד למיתוג העסק והשגת מטרות אלו.

1. חולצות ממותגות לעובדים
עסקים רבים דואגים שהעובדים שלהם ישתמשו בחולצות ממותגות בלוגו וצבעי העסק או החברה. הדבר מעניק תחושה של אחדות, של שיתוף פעולה ושל מטרה משותפת – הן לעובדים עצמם והן ללקוחות העסק. חולצות ממותגות מתאימות בפרט לעסקים שמקבלים לקוחות באופן פיסי במרוצת השגרה, כמו לדוגמא בתי קולנוע, שלל חנויות, מוזיאונים, מרכולים, סוכנויות למיניהן, מרכזי שירות ומכירה – ועוד רבים אחרים. חלקם גם מגדילים לעשות ומשתמשים בכובעים ממותגים לשם אותה מטרה.

2. מדבקות פרסום
מדבקות מודפסות על חומר איכותי ובתוספת ציפוי למינציה שישמור עליהן ויעניק להן גימור מבריק או מט הן דרך משתלמת ויעילה למתג את העסק. את המדבקות ניתן להדביק בקלות בכל פינה בעסק, וקיימות מדבקות לחלון ראווה, מדבקות לקיר ומדבקות רצפה – ועוד. יש לשים דגש על הזמנת מדבקות איכותיות שלא יתבלו ויחזיקו מעמד זמן רב, לרבות בתנאי מזג אוויר שונים, אחרת הן יאבדו אחיזה והדבר יפגום בעיצוב ומיתוג החנות או העסק.

3. מסכים ומולטימדיה
ישנם עסקים שדואגים להציב בתוכם מסך או מסכים שמספרים ללקוחות על המבצעים הקיימים, על ההיסטוריה של העסק או החברה, על תוכניות וחזון לעתיד – ועוד. זוהי דרך נפלאה למתג ולקדם באופן משמעותי את התדמית שלכם. לצורך כך ניתן להשתמש במסך טלוויזיה סטנדרטי, לערוך סרטון תדמית איכותי ואינפורמטיבי ולהקרין במשך כל שעות היום. זוהי דרך טובה גם לבדר את הלקוחות, להעניק להם מידע ולהטמיע את המסרים שלכם בתודעה שלהם בצורה משמעותית ויעילה, בין היתר כאשר הם בודקים את המוצרים שעל המדפים או ממתינים לקבל שירות מאחד מאנשי הצוות שבמקום.

4. דגל בחזית העסק
דגלים ממותגים בצבעי העסק משדרגים באופן מיידי את הנראות, העיצוב והמיתוג שלו, וכתוצאה מכך גם את הדימוי והתדמית שלו בעיני העובדים והלקוחות. באמצעות דגל חגיגי ומתנוסס ניתן גם לדאוג שכל מי שמגיעים אליכם יזהו בקלות את מיקום העסק. הדגל יכול להתנוסס על תורן בחניה, להתפרס על פני המבנה כולו או על חלקו או להיות מוצב בכל מיקום חיצוני הסמוך לעסק. בעזרת שירות הדפסה על דגלים תוכלו לרכוש דגלים בגדלים שונים, בגימורים שונים ומסוגים שונים, כגון דגל טיפה, דגל סיני, דגל לתורן – ועוד.

5. רול-אפים ופוסטרים
אחרונים חביבים הם הרול-אפים והפוסטרים, אותם תוכלו להציב או לתלות בהתאמה בכניסה לעסק ובתוכו. זוהי דרך ויזואלית וצבעונית נוספת להעביר את המסרים שלכם לקהל שמבקר אתכם ולמתג את העסק. ניתן להשתמש בהם למיתוג שוטף בשגרה או כאשר אתם מעוניינים למשוך את תשומת לב הלקוחות למבצעים, הטבות ומוצרים מיוחדים. דרך חברת בצלאל תוכלו להזמין רול-אפים ופוסטרים עשויים מחומרים איכותיים ועמידים בכל גודל שתרצו, כולל כמובן הדפסה מותאמת אישית עבורכם עם כל הצבעים, הכיתובים והסמלים הרלוונטיים עבורכם.