בן אדם מחזיק מחשב בגינה עם מדבקות

מדי פעם אנחנו מקבלים פניות שגורמות לנו להבין שבעלי עסקים רבים לא כל כך מכירים את עולם האפשרויות הרחב שזמין עבור מי שמבקש לפרסם עצמו במרחב הפיזי.
זה לא מפתיע. מרבית התקשורת בין מותגים ללקוחות פוטנציאליים מתרחשת באינטרנט: בטלפון, בטאבלט, במחשב, במשרד, בבית, בנסיעות, אפילו בהליכות! כאשר אנו עוברים בין מקומות, הפוקוס נתון למכשור האלקטרוני שלנו יותר מאשר לסביבה החיצונית לפחות חלק מהזמן. זה יוצר מציאות שבה מרבית תקציבי השיווק מוקצים לפרסום בדיגיטל. רק עסקים בעלי תקציבי שיווק נדיבים במיוחד יוכלו כנראה להרשות לעצמם לפרוס זרועות שיווקיות מסועפות לחזית הדיגיטלית והפיזית בו זמנית.

קצת על מדבקות ויניל
מדבקות פרסום הן אמצעי שיווקי ותיק ומוצלח. במרוצת הזמן ועם התקדמות הטכנולוגיה, אפשרויות ההדפסה השתכללו מאד. תודות לכך, התרחבו דרמטית האפשרויות העומדות בפנינו בעת בחירת סוגן של מדבקות פרסום.

מדבקות הויניל מורכבות יותר להדפסה ממדבקות רגילות אבל הן מצדיקות את הטרחה וההשקעה לגמרי. מנעד אפשרויות העיצוב בטכניקת ההדפסה של מדבקות הויניל הוא רחב מאד והחיתוכים הם מדויקים מאד.

זה מתאפשר בזכות מכונה ייעודית שנקראת פלוטר. המכונה מקבלת הוראות מפורטות ומדויקות באמצעות תוכנה ומוציאה אותן לפועל – אחד לאחד. התוצאה: מדבקה מעוצבת עם גרפיקה חדה ברמה הגבוהה ביותר, שנטמעת באופן מושלם על כל משטח שהיא פוגשת. משתמשים בהן, למשל, מדבקות לחלון ראווה, מדבקות רצפה. מדבקות קיר; פשוט מדביקים באותו אופן שהיינו תולים תמונה או פורסים שטיח.

 

למי זה מתאים?
הדפסת מדבקות ויניל לא תהיה הבחירה הזולה ביותר אבל היא כן תהיה בחירה של "ללכת על בטוח". השימוש במדבקות ויניל ככלי שיווקי נפוץ בדרך כלל כחלק מקמפיין שיווקי רחב יותר שאתם מבקשים לחזק. במקרים אחרים, בונים קמפיין נקודתי סביב השימוש במדבקות.

קונספט קולע וגרפיקה טובה שמדברת את המותג שלכם, בחירה מדויקת של טיימינג לצאת להדבקה ולוקיישנים נכונים – יבטיחו לכם שאנשים ישימו לב.
אם אתם מחפשים אביזרי דפוס איכותיים שמאפשרים "לצאת מחוץ לקופסה" מבחינה קריאייטיבית, מדבקות ויניל הן פתרון מדויק ומהיר.

כדאי להשקיע מחשבה ולתכנן אסטרטגיה. מה אנחנו רוצים להגיד? איזו אווירה אנחנו רוצים לייצר? את תשומת ליבו של מי אנחנו רוצים למשוך? ברגע שנבין את זה, נקבל כיוונים בדבר לוקיישנים.

 

איך משתמשים בזה?
מנעד השימושים והאפשרויות הוא כאמור עשיר כיד הדמיון הטובה. בואו ניקח, לדוגמה, מותג שהוא חנות שמוכרת נעלי ספורט וסניקרס מיוחדים. כעת הוא סגר עסקה עם מותג אופנה נחשב בקרב בני נוער. בעל המותג הזה רוצה לחדור למודעות הקהל הזה כמה שיותר מהר ולתפוס את תשומת ליבו באופן כזה שלא מאפשר להתעלם.

הוא אוסף צוות לצורך פרויקט יצירת באזז קטן באמצעות מדבקות ויניל. גרפיקאית מצוינת, קופירייטר חד כתער, והוא עצמו, או מישהו מבפנים, שיחבר את הכל ביחד. בונים, מתקנים, מהדקים ותוך פחות מחודש הסקיצה הסופית כבר מוכנה להפוך למדבקת ויניל בבית הדפוס.

בשלב הבא, צריך לבחור לוקיישן. כאן צריך לחשוב במלוא היצירתיות על מנת באמת למקסם את הערך שמהלך כזה יכול להביא. לא מספיק להדביק מדבקה במקום אחד או אפילו בעשר. כדי להצליח לייצר באזז ולתפוס מומנטום באמצעות הפצת מסר, חד ומושך ככל שיהיה, על גבי מדבקות ויניל – צריך פריסה רחבה וממוקדת מאד.

הוא עושה שיעורי בית. לאחר מחקר, בדיקות, תיאומים ואישורים, מגבש בעל חנות הסניקרס שלנו מפה ועליה 417 נקודות ברחבי הארץ בהן תוצבנה מדבקות הויניל של המותג אל מול תנועה זורמת של מאות בני נוער ביום. מועדוני נוער, רחבות סקייטבורד, לוחות מודעות בסביבת תיכונים ועוד שלל לוקיישנים ממופים ומתואמים, שבחר צוות הפרויקט עבור ההוצאה לפועל של המהלך השיווקי המקורי הזה.

המפיצים יוצאים לדרכם, המדבקות נחשפות לעולם, ומשם השאר כבר בידי הגורל. אנחנו מאמינים שעם קריאייטיב מדויק שיצליח להגיש את המסר באופן מקורי, או חצוף, או מסקרן, או ממש יפה ויזואלית; שילוב של טקסט ותמונה ש"יעבוד" על הצופה הנכון – השמים הם הגבול.

 

סוד ההצלחה
בסופו של יום, כל מה שצריך כדי להצליח עם מהלך כזה הוא מותג שאתם באמת מאמינים בו, תקציב מתאים וסבלנות. לנהל מהלכי שיווק או פרויקטים בכלל, לחבר אנשי מקצוע מעולים ביחד – אלה דברים שאתם כנראה כבר יודעים. אם לא, זאת אחלה הזדמנות להשתפשף וללמוד. בואו למשימה מוכנים היטב, באנרגיות גבוהות ועם הרבה תעוזה. או שתצליחו בענק, או שתתקרבו עוד כמה וכמה צעדים לשם. בין המהלך ימצא חן בעיני הצופים או בין אם לאו; עוד הרבה מאד אנשים בישראל ייחשפו אליכם ויתוודעו למותג.

סקרנים לדעת עוד אודות הדפסה על מדבקות? צוות "דפוס בצלאל" זמין לשאלות תמיד. צרו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה ומשימה.