מרצה לקהל

אירוע עסקי לא מתרחש בכל שני וחמישי, וזאת סיבה טובה מאוד להשקיע בכל האלמנטים והמרכיבים השונים שלו. אם אתם רוצים לנחול הצלחה במהלכו ולאחריו, יש לא מעט דברים שמומלץ מקרב לב לעשות.

כתבנו לכם מספר טיפים שעומדים בבסיסם של אירועים עסקיים מוצלחים באמת, ונוגעים להתנהלות לפני, במהלך ואחרי האירוע – ובהחלט כדאי להקשיב להם.

1. ספרו עליו בדיגיטל ובסושיאל
ההיגיון גורס שבשביל שאנשים יגיעו לאירוע שלכם, יש צורך שהם ידעו שהוא מתקיים. באמצעות הערוצים הדיגיטליים השונים תוכלו לשווק אותו ולחשוף אותו בפני קהלי היעד שלכם. זאת ניתן לעשות למשל על ידי קידום בפייסבוק ובאינסטגרם, לרבות קידום ממומן, שמאפשר לכם לבחור קהלים באופן ספציפי וליצור מודעות אינטראקטיביות. גם טוויטר הוא אופציה רלוונטית עם שימוש בהאשטאג קליט שייצג את האירוע כולו. השימוש בדיגיטל מאוד נפוץ ויעיל כיום, לרבות לצורך פרסום אירועים אלו ואחרים, והוא יאפשר לכם להגיע לאנשים רבים בעלות נמוכה יחסית. ניתן גם לפנות לאנשים וללקוחות שכבר מכירים אתכם דרך כתיבה של ניוזלטרים ולתת להם כמה טיזרים לקראת המועד הרשמי. אה, וכמעט שכחנו – אי אפשר בלי הפקה של סרטון תדמית יצירתי במיוחד לצורך קידום האירוע, אותו תוכלו להפיץ כמובן על פני המדיות הדיגיטליות השונות.

2. ספרו עליו בריש גלי
למרות שלפעמים זה לא מרגיש כך – החיים האמיתיים מתרחשים מחוץ לעולם הדיגיטלי הממכר, ואנשים עדיין הולכים ברחובות ונוסעים בכבישים. נצלו את ההזדמנות על מנת לחשוף את האירוע בפני אנשים רבים. אמצעי שיווק ופרסום כדוגמת שלטי חוצות, פוסטרים ושלטי שמשונית הם דרך מצוינת ליידע את הקהל הרחב בדבר האירוע שאתם עורכים. כדאי ליצור שלטי פרסום ממותגים ועשירים בצבעים, שימשכו את תשומת הלב ואת העין של העוברים והשבים.

3. קבעו מטרה ברורה לאירוע
כל בעל עסק יודע היטב שללא תוכנית פעולה והצבת מטרה ברורה, כל פעילות עסקית מועדת לכישלון, בין אם מדובר בפעילות שגרתית או באירוע עסקי שמתרחש רק אחת לתקופה ארוכה יחסית. לפני שאתם מתחילים לתכנן את האירוע לפרטי פרטים, חישבו מראש מה אתם מעוניינים להשיג – חשיפת המותג, השקת מוצר חדש, השגת לידים, מכירת מוצרים – וכו'. לאחר מכן תוכלו להנחות את צוות העובדים שלכם בהתאם ולדאוג שכל האלמנטים של האירוע מכוונים ומעוצבים סביב אותה מטרה.

4. תשאירו מתנות למזכרת
ניתן להבטיח מראש חלוקה של מתנות קטנות על מנת למשוך אנשים לאירוע. מעבר לכח המשיכה שלהן, אותן מתנות גם יטמיעו את המותג שלכם בזיכרון של כל מי שישתתפו באירוע, וימשיכו לחשוף אתכם גם בפני אנשים נוספים במשך הזמן. מוצרי קד"מ שונים כגון כובעים ממותגים וחולצות ממותגות יעשו עבודה טובה בכך, ללא השקעה של עלות כספית גדולה מצידכם. מי שיגיעו לאירוע יזכו לקבל מתנה, ואתם תזכו להעמיק עוד יותר את המודעות לעסק או לחברה שלכם. זה מה שנקרא win-win situation.

5. השקיעו במיתוג גם במתחם האירוע
כדאי להשקיע במיתוג גם במהלך האירוע עצמו ובמסגרת מתחם האירוע, על ידי שימוש ברולאפים, מתקני תצוגה ודגלים ממותגים. המיתוג הוא הלב הפועם והאישיות המוחצנת של האירוע כולו, ואירוע עסקי הוא הזדמנות נפלאה עבורכם למתג את עצמכם, להעביר את המסרים שלכם, למצב את עצמכם ולבנות את התדמית שאתם רוצים לשוות לעצמכם. באמצעות מוצרי פרסום שונים תוכלו לעשות את כל זאת בדרך האידיאלית עבורכם – הדרך הויזואלית, הצבעונית, המשעשעת והמעניינת. אנשים רוצים לקבל בידור ולספוג מידע – תנו להם את זה, ותרוויחו לא מעט בעצמכם.